Planning bag 2.0

Wanneer worden de wijzigingen doorgevoerd? 

In onderstaande planning krijgt u een overzicht van de lopende ontwikkelingen. 

De BAG producten worden aangepast op de BAG Catalogus 2018, te beginnen met de specificaties van BAG Extract. 

Wet- en regelgeving
Overzicht wet- en regelgeving - 1 juli 2018 in werking getreden
 
Praktijkhandreikingen
Praktijkhandleiding - 1 juli 2018 in werking getreden
Modeldocumenten - 28 mei 2018 in werking getreden
 
Kwaliteitssystematiek 
Vragenlijst zelfcontrole via ENSIA - 1 juli 2018 in werking getreden
Kwaliteitskader BZK - 1 juli 2018 in werking getreden
Kwaliteitsmanagement Kadaster - sinds 1 juli 2018 definitief
 
Verticaal koppelvlak
Technische beschrijving koppelvlak - april 2018 in werking getreden
Transformatieregels - vastgesteld in november 2017, aangevuld in augustus 2018
Conformiteitstoetsomgeving - december 2018 in werking getreden
Openstelling LV BAG voor BAG 2.0 berichten van bronhouders - mei 2019 in werking getreden
Aansluiten gemeenten op BAG 2.0 - beschikbaar in 2019 
 
Producten 
Levering BAG 1.0 met via BAG 2.0 ontvangen data - sinds mei 2019 in werking getreden. Voor einddatum, bekijk de planningen per onderdeel op de pagina Producten 2.0
Levering BAG 2.0 producten - beschikbaar tussen 2018 en 2020. Bekijk de planningen per onderdeel op de pagina Producten 2.0
 
Binnengemeentelijk koppelvlak 
Specificaties patch op StUF BG, incl. BAG 2.0 - december 2018 in werking getreden

Download de planning

Zijn er vragen waarop u geen antwoord hebt kunnen vinden? Neem dan contact op met de Klantenservice BAG. Onze medewerkers zijn u op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur graag van dienst.

Contactformulier

Telefoon: 088-183 34 00

Nieuwsbrief

Wilt u op de hoogte blijven? Meld u dan aan voor de BAG nieuwsbrief.

BAG nieuwsbrief (laatste editie)