Terug naar vorige pagina

Storingen en onderhoud KLIC

Overzicht van alle storingen en gepland onderhoud van KLIC. U kunt meldingen ontvangen via RSS als er een nieuw item wordt gepubliceerd op deze pagina.

Naar pagina RSS

Kijk voor meer informatie over releases ook op de pagina KLIC releasenotes.

Gemelde Storingen

Datum en tijd
Omschrijving
Status
Datum en tijd: 11-04-2024, 08:00 uur Status: Verholpen

KLIC Beheren contacten is tijdelijk niet beschikbaar door een storing.

Bent u een netbeheerder?

U kunt geen nieuwe contacten opvoeren of bestaande contacten aanpassen.

Bent u grondroerder?

KLIC-online is beschikbaar. U kunt geen nieuwe gebruikers opvoeren of bestaande gebruikers aanpassen.

Onze excuses voor het ongemak.

Gepland Onderhoud

Datum en tijd
Omschrijving
Status
Datum en tijd: 20-04-2024, 06:45 uur Status: In Behandeling

Door onderhoud is KLIC op zaterdag 20 april vanaf 06.45 tot 12.30 uur niet beschikbaar.

Bent u grondroerder?

Dan kunt u geen gebruik maken van KLIC-online of de online KLIC-viewer.

Moet u tijdens deze periode een Calamiteitenmelding doen? Dan kan dit telefonisch via 0800-0088, optie 1. 

Bent u netbeheerder?

U kunt dan:

  • geen berichten opvragen of aanbieden via de BMKL API. U krijgt een foutmelding.
  • geen netinformatie en documenten uploaden in de Centrale Voorziening.
  • geen gebruik maken van de Netbeheerder TestDienst (NTD).

Na afloop van het onderhoud moet u het berichtenverkeer met de BMKL API hervatten.

Excuus voor het ongemak. 

 

Datum en tijd: 09-04-2024, 14:30 uur Status: Uitgevoerd

Dinsdag 9 april van 14.30 tot 15.00 uur voeren wij onderhoud uit. Wij verwachten weinig tot geen impact op de dienstverlening. Mogelijk dat er enkele netwerkhikjes plaatsvinden.

Onze excuses voor het ongemak.

Datum en tijd: 06-04-2024, 08:00 uur Status: Uitgevoerd

Door onderhoud is KLIC op zaterdag 6 april vanaf 08.00 uur tot 12.00 uur niet beschikbaar.

Bent u grondroerder?

U kunt:

  • geen gebruik maken van KLIC-online
  • geen gebruik maken van de online KLIC-viewer

Als u tijdens deze periode een Calamiteitenmelding moet doen, dan kan dit telefonisch via 0800-0080, optie 1.

Bent u netbeheerder?

U kunt:

  • geen berichten opvragen of aanbieden via de BMKL API. U krijgt een foutmelding
  • geen netinformatie en documenten uploaden in de Centrale Voorziening
  • geen gebruik maken van de Netbeheerder TestDienst (NTD)

Na afloop van het onderhoud moet u het berichtenverkeer met de BMKL API hervatten.

Aanvullende informatie

  • Zorg ervoor dat uw werkzaamheden in de NTD zijn afgerond voordat het onderhoud start.
  • Let op: uw eerder geactualiseerde netinformatie en documenten worden opgeschoond. U moet opnieuw actualiseren.

Excuses voor het ongemak.

Contact

Hebt u een vraag over een storing of onderhoudsbericht? Neem contact op met onze klantenservice.

Stel uw vragen over KLIC, kabels en leidingen aan onze specialisten: