Hoe kunt u een verzoek tot herstel Basisregistratie Kadaster indienen?
Onze registratie bevat persoonsgegevens en gegevens over onroerend goed zoals perceelnummers, meetgegevens en grenzen. Als u denkt dat de registratie informatie bevat die niet overeenkomt met een brondocument, zoals een notariële akte, dan dient u hiervoor een 'Verzoek tot herstel' in, met onderstaand formulier.
Naar het formulier: 'Verzoek tot herstel, klacht of terugmelding indienen'
U kunt met dit formulier ook een terugmelding doen van een vermeende fout in de Basisregistratie Kadaster.
Hoe kunt u een klacht indienen?
Een klacht over een product, een dienst, een factuur of een medewerker, kunt u indienen met onderstaand formulier.
Naar het formulier: 'Verzoek tot herstel, klacht of terugmelding indienen'
Hoe dient u een bezwaarschrift in?
Als uw gegevens in de Basisregistratie Kadaster gewijzigd zijn, laat het Kadaster u dat weten met een kennisgeving. Als u denkt dat de informatie op die kennisgeving niet goed is, dan kunt u dit binnen zes weken met een bezwaarschrift aan het Kadaster laten weten.
Heeft u meer dan één kennisgeving ontvangen? Dan hoeft u maar één keer een bezwaarschrift in te dienen.
Meer over de kennisgeving leest u op onze particuliere site Kadaster.nl
U kunt u ook een bezwaarschrift indienen als u het niet eens bent met een beslissing van het Kadaster over een Verzoek tot herstel.
U kunt uw bezwaar of klacht schriftelijk indienen.
Hoe snel is uw verzoek tot herstel, bezwaar of klacht opgelost?
U krijgt binnen 5 werkdagen van ons een reactie. Als we voor een zorgvuldige behandeling meer tijd nodig hebben, dan informeren we u binnen 5 werkdagen over de verwachte afhandeldatum.
Bij een klacht kan het Kadaster ervoor kiezen om de adviseur ombudszaken te betrekken. Als wij dit doen, informeren wij u hierover.