Klantteam notariaat in coronatijd

Hoewel contact via Teams goed werkt en we dit medium wellicht in de toekomst meer in kunnen zetten, missen wij vanuit het klantteam wel het persoonlijke contact.

Vanaf half maart werkt ook het klantteam Notariaat vanuit huis. De relatiebeheerders; Tonnie Peters, Henny Boom, Hans van Kampen, Erco Adelerhof en Henk-Jan van der Weerd (opvolger van Menno Kreeftenberg) konden u ineens niet meer persoonlijk bezoeken. 

Samen met de medewerkers van de binnendienst, Mariska Koree en Margita Eijsackers, werden afspraken verplaatst en omgezet in digitale of telefonische afspraken. Gelukkig reageerde u positief op het idee om de afspraken op digitale wijze te laten verlopen. Op de binnendienst is het onverminderd druk gebleven en komen nog steeds mails en aanvragen van notariskantoren binnen. 

Afspraken via Teams

We zijn nu enige tijd verder en de digitale afspraken via Teams werken goed om zaken te bespreken. Veel gesprekken gaan allereerst over de impact van de coronacrisis op het notariaat en vervolgens worden inhoudelijke zaken besproken, issues uiteengezet, nieuwe ontwikkelingen besproken en cijfers geanalyseerd.  

Hoewel contact via Teams goed werkt en we dit medium wellicht in de toekomst meer in kunnen zetten, missen wij vanuit het klantteam wel het persoonlijke contact. 

Digitaal bezoek relatiebeheerder

Mocht u ook een (digitaal of fysiek) bezoek van uw relatiebeheerder wensen, laat het ons dan weten. U kunt hiervoor per e-mail contact opnemen met binnendienst.notariaat@kadaster.nl.